Už měkoně vyvádějí - Dagmar Urbánková

26.05.2017

Myslel(a) jsem si... že zuby rostou pořád dokola

Taky se vám stalo, že jste si jako malí něco mysleli a byli jste skálopevně přesvědčeni, že to tak je, ale časem jste zjistili, že jste na omylu? Malá knížečka plná vtipných ilustrací s názvem Už měkoně vyvádějí je sbírkou takovýchto omylů, přeslechnutí a představ z dětství.

Kniha je kapesního formátu, takže je snadno přenositelná a vejde se do každé kabelky/tašky/brašny... Můžete se nad ní sejít s přáteli, listovat jí a vyprávět si, kdo si v dětství myslel přesně to samé. Dětský svět je totiž plný všelijakých představ a nechybí mu notná dávka fantazie. Já jsem měla knihu přečtenou během pár minut, ale už několikrát jsem se k ní vrátila a znovu jí prolistovávala. V některých scénkách jsem se poznávala a myslela si jako dítě přesně to samé. Hodně jsem se nasmála a kniha mi zlepšila jedno zamračené odpoledne. Musím však přiznat, že některé "vymyšlenky" vtipné nebyly vůbec a hraničily až s trapností - těch ale nebylo v knize mnoho.

Autorkou, která tyto průpovídky sesbírala a nakreslila k nim pěkné obrázky, je výtvarnice Dagmar Urbánková. Inspiraci hledala u svých dětí, příbuzných a přátel. Kdo ví, třeba se dočkáme i pokračování, jelikož autorka v jednom rozhovoru zmínila, že má seznam s dalšími "vymyšlenkami" a jistě se na ně budou nabalovat další. Kniha vyšla u nakladatelství Baobab, které se zaměřuje na vydávání ilustrovaných knih pro děti a mládež.

Název: Už měkoně vyvádějí aneb Fantastická sbírka omylů, nepochopení, zádrhelů, nejasností, přeslechnutí a představ z dětství
Autor: Dagmar Urbánková
Nakladatelství: Baobab
Místo vydání: Praha
Rok vydání: 2016
Vydání: 1.
Počet stran: 112
ISBN/EAN: 978-80-7515-034-9




Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky